dijous, 3 de juliol del 2008

Els mitjans i jo

Ei!, sóc en Joan-Lluís...Entre els mitjans de comunicació, el que més faig servir són la TV, Internet i la premsa, el que menys, la ràdio...En èpoques de feina llegeixo un parell de diaris, un d'informació general i un d'esportiu... pràcticament els llegeixo sensers i no oblido de fer l'encreuat i els sudokus...També passo temps davant el televisor... Sóc afeccionat als documentals, a les sèries i a les pel·lícules, i no gaire a altres tipus de programes... Tot i això també veig molt de tant en tant programes que veuen els meus alumnes... per allò d'estar al dia...Internet em permet comunicar-me amb els amics, cercar materials per a la classe, portar al dia la meva col·leció de xapes de cervesa... i també per a relaxar-me jugant als escacs o mirant vídeos de youtube...La ràdio només l'escolto quan faig viatges amb cotxe, la resta del temps... no la tinc a mà...I de moment això és tot...